תלמידיי היקרים
הינכם נכנסים לעולם המופלא והקסום – עולם השפה, החשיבה, הדמיון והיצירתיות.
למדו בעניין, סקרנות והרבה מוטיבציה.
לימוד מהנה ומשכיל
בהצלחה !

1. לפני שנתחיל...

תלמידים יקרים!

עיינו בתמונות שלפניכם ...

  1. מה אתם רואים בתמונות?
  2. האם זה מזכיר לכם סיפורים ידועים לכם?
  3. מי הן הדמויות בסיפור?

طلابي الأحباء

تمعنوا بالصور التي أمامكم وأجيبوا شفهيا … 

  1. ماذا ترون في الصور؟
  2. هل تذكركم الصور بقصص تعرفونها؟
  3. من هي الشخصيات في القصة؟

                                            היום אנחנו נלמד את הסיפור ” האריה והעכבר”

קודם לפני שנתחיל בואו נחשוב על האריה והעכבר במציאות, יצא לכם פעם לראות אריה ועכבר? אולי בגן החיות? בסביבה שלכם?

תארו איך האריה נראה?

 מה מאפיין את העכבר?

בחרו אחד מבעלי החיים ותארו אותו במחברתכם…

2. עכשיו קוראים

קראו את הסיפור
"האריה והעכבר"

2. מילים חדשות

בואו נשחק ביחד
ונכיר מילים חדשות

משימה לתלמידים

קראו שוב את משל" האריה והעכבר"
וענו על השאלות המצורפות

שיעור שני

במילים אחרות...

מאפייני המשל

מצאו את מאפייני המשל הנתונים כפי שמופיעים בסיפור המשל "האריה והעכבר"

שיעור שלישי

מוסר השכל

מה למדתם ממשל זה?
שתפו אותנו

עלילון

הדמויות בסיפור מדברות וחושבות. בואו להיות קומיקסאים קטנים, נחשו מהן מדברות, חושבות וכתבו 🙂

ציירו לי ציור

אמנים קטנים שלי... לפניכם סיפור המשל :הנמלה והצרצר. קראו את הסיפור וציירו אותו לפי התרחשות האירועים בסיפור!

שיעור רביעי

מי אנחנו?

בדרך כלל אנו רגילים להתאים לבעלי החיים תכונות קבועות. מהן לדעתכם התכונות  המתארות את החיות שלפניכם?

מה מייצגים בעלי החיים בסיפורי משל?

ועכשיו זה הזמן לשחק …

בסיפור יש לנו שתי דמויות כאשר לכל אחת יש תכונותיה המאפינות אותה.

  • כנסו למשחק!
  • בחרו בתכונות והתאימו אותן לפי דמויותיהם של האריה והעכבר!

עובדים גם מרחוק...

העלו את התמונה של בעל החיים שלכם וכתבו דברים יצירתיים ומגניבים, תהנו!

לפעילות הכיתתית

הורידו את הקובץ המצורף גזרו את תעודת הזהות ציירו את בעל החיים לבחירתכם ומלאו את הפרטים

עובדים גם מרחוק...

העלו את התמונה של בעל החיים שלכם וכתבו דברים יצירתיים ומגניבים, תהנו!

לפעילות הכיתתית

הורידו את הקובץ המצורף גזרו את תעודת הזהות ציירו את בעל החיים לבחירתכם ומלאו את הפרטים

انتقال إلى الأعلى